En dag på stan! 7/9

Idag körde jag in till stan med lilla Elvis.
Han skulle få lite miljöträning hade jag tänkt, innan vi ska till BHK.
Han är helt slut!
Det var väldigt mycket nytt för honom!
Han ville hälsa på alla!
Han blev livrädd för ett vägarbetstaket...
Han kissade på tjejen som jobbar i djuraffären., två gånger!
Men det var inga sura miner för det.
Han blev bara lite glad, och skvätte lite!
Sen hände nånting, så han började han halta, och jag BAR honom tillbaka till bilen!
Han måste väga 25 kilo eller nåt, för det kändes som om han vägde BLY!
Stackars lille plutten!

Däremot, var bilfärdena inte särskilt roliga!
Han ylade, gnällde och skällde som en galning!
Som tur var, anade jag att det skulle bli nåt sånt, så jag tog ut buren i bilen, så att han inte skulle hoppa över till sätena eller nåt sånt!

Nu ska jag gå och laga mat till min man!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0