Julaftons promenix!


Vi var ju ute och gick igår, jag Elvis och X antal hundar till. Det var jätteroligt. Elvis uppförde sig bättre än väntat. Jag trodde att han skulle bli helt i extas när han återigen fick träffa andra hunadr. Det är ett tag sen han gjorde det nu ju. Han hade sitt nya fina täcke på sig som vi var och köpte i onsdags. Vi köpte en sko till honom också, med tanke på tassen, men den tappade han redan efter 5 meter, så den fick ligga i min ficka istället.

Och det verkar som om tassen är nästan 100% återställd nu. För han varken haltade eller annat. Och då var vi ändå ute i 1½ timme. Över stock och sten, uppför och nerför. Men tassen klarade det galant! jag kollade den emellanåt ändå, för säkerhets skull!
Jag hade kameran med mig, men eftersom det nästan kändes som om det regnade, blev det faktiskt bara denna bilden, tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0