Vi har varit i Bromölla.

Japp, matte tvingade in mig i buren tidigare idag. 

Eller ja, tvingade och tvingade, jag låg redan i den. 
Men hon stängde luckan! Det gjorde hon! 
Sen bar hon ut mig i bilen. 
Jag hatar att åka bil! 
Elvis, det puckot, blir överlycklig när en biltur kommer på tal. 
Han är ju uppenbarligen efterbliven...

Min bur sattes i framsätet och jag påpekade både på vägen till och från veterinären, väldigt högt och tydligt, vad jag tyckte om bilfärden. 

Han blir dessutom helt överlycklig över att komma till veterinären! 

Han satt och gnällde och skakade av glädje, så fort någon tittade på honom. 

Jag orkade inte se på eländet... 

Sen blev det till att invänta vetten. 

När hon kom blev Elvis alldeles galen! 
Hon tycker tydligen om Elvis och han gillar verkligen henne... 
Vi fick varsin spruta och sen var det klart. 

Jo! 
Vetten påpekade att Elvis var en aning tjock... 
En sisådär tre, fyra, fem kilo... 
Haha! 
Jag var väldigt smäcker. 
Och stor! 
Och vacker. 
Och häftig. 

Gamla nyheter... 

Spinna är livet! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0