Matte med sina idéer.

Matte och husse håller ju på med nåt bygggrejs i mitt rum och när matte skulle slipa nåt på väggarna så hängde hon upp ett gammalt lakan för dörrhålet så att det inte skulle damma...

Det är ju ganska gulligt att hon tror att ett gammalt lakan skulle kunna hålla mig ute... Jag går in med hela kroppen och backar ut, så rent fysiskt är jag ju inte i rummet!

Sen har det ju blivit så mörkt ute om kvällarna så matte har asat fram alla reflexer hon kan hitta verkar det som!

Jag ser ut som en vandrande julgran när det kommer en bil! Runt frambenen, en väst med reflexer, två i kopplet och hon själv går runt med troligtvis den största reflexjackan jag någonsin har sett. Tydligen har hon dessutom stulit den!
Från morfar!
Tur att morfar är snäll...

Vi får se vad som händer i morgon!
Nu blir det bian!

Slick på snoken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0