Vi har flyttat...

Vi flyttade till ett hus med husse och matte för några veckor sedan. En längre historia om det får komma senare. 
Idag skulle jag tydligen inviga duschen.
En sak ska folk ha klart för sig! 
Jag hade älskat att duscha om jag hade sluppit att bli blöt!
Massagen med schampo.
Massagen med handdukar. 
Det är underbart! 
Men det här jädra vattnet! 
Jag hatar det! 
Men matte var målmedveten! 


För att göra förnedringen total så kom katten in mitt i allt ihop!
Hans bajslåda står numera i badrummet och han har fått en egen ingång dit.
Jag däremot får inte vistas där inne utan bevakning. 
Antagligen för att jag gick bananas i Kådas låda, EN GÅNG!
Men matte är som en elefant (på mer än ett sätt) och kommer nog aldrig att glömma det... 

Slick på snoken! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0