Årets första mjukglass.

Jag fick följa med matte in till stan i tisdags. 

Vi gick en runda i en liten skog. 
Och jag kan meddela att det märks att det går mot varmare tider, äntligen, för det var riktigt varmt i skogen. 

Sen gick vi tillbaka till bilen som stod parkerad precis vid glassaffären. 

Eller ja, dom har ju givetvis annat än mjukglass. 
Men jag får tydligen inte äta friterade pommes och feta hamburgare, för det är inte bra för hundar. 

Som om det är så bra för matte att äta sådan mat. 

Jag har nog sett hennes mage. 
Och med tanke på hur den växer så skulle man kunna tro att hon var dräktig, men det är hon inte. 
Hon är bara tjock...
Men det blir ju så, när man äter snabbmat flera gånger i veckan. 

Men iallafall, matte köpte en mjukglass, åt lite och gav mig resten. 

Så hon borde äta som hon lär... 

Och årets första mjukglass fick godkänt. 


Slick på snoken! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0