Sjuk igen...

Igår bar det av till min doktor igen.
Det var inte så allvarligt tycker jag men matte är ju så där lite nojjig av sig.

För i maj för två år sen så var ju jag alldeles svullen i hela ansiktet och jag hade bulor på hela kroppen.
Det såg ut som om jag hade lekt med ett getingbo.
Igår var det samma sak förutom ansiktet då.
Jag har haft det så här tidigare också och då har det hjälpt med en liten, liten tablett.
Men den hjälpte inte igår, så det blev ett läkarbesök.
Jag har absolut ingenting emot att åka till doktorn, tvärtom, det är riktigt roligt!
Så länge jag inte får en sova-tungt-spruta såklart!

Såhär såg jag ut igår när matte tillslut steg upp.
Okej, hon sov för att hon hade varit och jobbat hela natten, så man får väl se mellan tårna med den saken.

Det tråkiga med min doktor är när hon/han inte kommer på stört utan man får vänta en hel evighet.

Hon gav mig ingen spruta utan bad matte att avvakta med det hela till idag.
Så hela resan var förgäves egentligen!
Men idag är jag frisk som en nötkärna och pigg som en mal!
Inte mört alltså, för dom är äckligt pigga!
Malar är lite mer go with the flow...

Dessutom blev jag lite irriterad på henne och matte!
Matte frågade vad hon tyckte om min kropp.
Och hör och häpna!!
Jag är tydligen en aning rund!
Jag?
Rund?
Jag är väl hur snygg som helst!
Jag vägde mig när jag kom dit och jag vägde 31,6 kilo!
31,6 kilo kärlek skulle jag vilja säga!
Men tydligen var det en aning mycket!
Men vad dom glömde då var ju att jag hade både halsband och koppel på mig när jag stod på vågen!
Den vikten glömde dom att räkna bort!
Dom sakerna väger ju minst 2 kilo liksom!

När matte väger sig är det så himla noga att dra bort vikt för kläderna!
Fast det har jag ju full förståelse för egentligen...
Jag vågar uttrycka mig så nu, för jag har precis fått min frukost...

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0