Jag heter Kåda!

Jag flyttade in till Cilla och Elvis för cirka en vecka sen!
 
De första dagarna var dom riiiktigt jobbiga!
Enligt matte så hade dom aldrig träffat en katt innan och det märktes!
Vart jag än gick så följde dom efter!
Som två ihärdiga svansar!
Jag kan förstå Elvis, för han har ingen egen men Cillas går fram och tillbaka hela tiden så den används jämt utom när hon sover.
Det gör ibland riktigt ont att bli träffad av den!
 
 
Men över lag så är dom snälla och ha med att göra!
 
Elvis är en aning avundsjuk på mig för jag har mat dygnet runt, nästan, och när han får sin mat äter han upp allt innan man hinner blinka och sen sitter han och tigger av mig!
 
Jag fann mig till rätta väldigt snabbt!
 
Vad har hänt hittills då...
Jag gav Elvis en snyting så att han började blöda, men vatten under broarna har gjort oss till kompisar!
Jag har hoppat i badkaret och blev så klart blöt.
Jag har till och med hoppat ner i en av toastolarna...
Det gjorde att jag fick duschas av.
Min favoritplats är hos husse, gärna på tangentbordet till datorn eller framför skärmen på hans surfplatta.
Min plats i sängen har jag också, så nära husse som möjligt.
Men börjar han röra sig och kommer över på min kant kittlar jag honom med mina morrhår i ansiktet, då flyttar han sig snabbare än vad Elvis äter och det är snabbt!
 
Dom är ganska långa, mina morrhår/ögonbryn.
Matte sa nåt om att noppa dom.
Jag säger bara en sak:
Försök om du vågar! Försök!

Mer är det väl inte än så länge.
 
Tydligen ska signaturen efter ett inlägg var "Slick på snoken"...
Men jag kommer skriva:
Spinna är livet!
Det är det nämligen!
Och prata för det gör jag!
Så:
 
Spinna är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0