Bättre fly än bli illa klippt....

 
Men matte vinner alltid sådana här kamper, men det betyder ju inte att jag måste göra det lätt för henne!
Lite måste hon få kämpa!
 
Efter varje ogärning matte gör får man gott.
Det gör hela saken lite okej, kanske.
 
Det är inte det att matte klipper illa.
Jag tycker helt enkelt inte om att bli putsad på.
Detsamma gäller även borstning, tandborstning osv.
Jag menar, jag är ju ingen fjollhund liksom!
Jag är en manlig maffig, tuff, grabb!
Jag ska lukta lite illa!
Det är lite av min grej.
 
Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Precis sådär är min lilla staffetjej! Det värsta som finns är att klippa klorna och när jag väl fått tag på henne och lagt henne i knät ligger hon och tittar åt ett annat håll! Dom är för roliga :)

2013-05-23 @ 09:42:04
URL: http://sejohansson.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0