Hjälpte husse!

Jag var ruskigt trött häromdagen.
Eller ja, det är jag varje dag...
 
Då kom husse ut med blommor och jord för plantering.
Jag erbjöd mig att hjälpa honom.
Blommorna smakar INTE lika gott som dom är fina kan jag tala om.
 
Presley låg högfärdigt och övervakade oss, som nån sabla barnvakt!
 
Men han somnade tillslut, och husse och jag kunde återgå till vårat arbete, som blev alla tiders!
 
Detta är en annan blomma än den vi planterade och denna sorten smakar inte så gott den heller.
Men när matte har satt ner dom på marken, hjälper jag henne att ansa bort dom vissna blommorna, en och annan ovissen blomma följer också med, men jag gör mitt bästa och det är det som räknas!
 
Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0