Skogen!

Matte och vi har varit i skogen idag.
Matte trodde att hon som vanligt kunde distrahera oss genom att kasta pinnar åt oss så hon skulle kunna springa och gömma sig, men jag genomskådade henne hela tiden.
Det var bara de andra två, Presley och Cilla som sprang som två puckon efter alla pinnarna.
Cilla har, enligt matte, blivit pinngalen!
Hon blir numera alldeles tokig så fort matte tar upp en pinne.
Orka bry sig liksom.
Matte hade med sig sin ena kamera ut i skogen, men inget batteri, så idag blev det bara mobilbilder.

Dom har börjat bygga den nya vägen, på våran promenadväg, vilket jag tyycker är rena rama skiten!
Jag hoppas verkligen att dom bygger en tunnel för oss Norjehundar, så vi kan komma till skogen som vi brukar.

Nu ska jag återgå till min powernap!




Prelsey, med sina enorma nosborrar!


Cilla springer och letar efter en pinne matte hivade iväg.

image description
Istället för att hitta pinnen, hittade jag matte.
Och glad blev jag!


Åhh, vad jag är snygg!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0