Nålstucken!

Igår började jag med min immunterapi.
Jag och husse och matte åkte till min vett för att få information om hur ofta och hur mycket av vaccinet jag ska ha till en början.
Det var mycket trevliga människor i väntrummet som uppskattade min sång!
Husse och matte däremot suckade mest och himlade med ögonen!
Men det är ju tur att det finns andra människor med musiklärare eftersom matte och husse inte har det...
Det kan ta allt ifrån 3 veckor till 6 månader innan det visar om det blir bättre.

Så nu, en bra tid framöver kommer jag få sprutor av matte och husse!
Det är bäst för dom att jag får lika mycket godis av dom som jag får av vetten efter sprutor...

Slick på snoken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0