Maten går snart osäkert...

Jag har lärt mig en hel del de senaste dagarna under vår träning.
Vi har återupptagit våran klickerträning, och det med besked kan jag tala om!
Vad har jag lärt mig då?
Jo, jag har lärt mig det här:
Öppna skåpet!
 
Öppna lådor!
 
Stänga lådor!
Självklart kan jag ju stänga skåpet också, men matte fick inte det på inspelning!
 
Tyvärr så finns det inget ätbart alls i skåpen och lådorna jag nu råder över.
Men kylen och frysen...
 
Man kanske skulle försöka sig på dom i morgon...
Fast jag tror inte att det är så populärt från matte och husses sida.
Parasiterna hade nog blivit överlyckliga!
Som om jag skulle dela med mig till dom?
Dom får väl lära sig öppna sånt själva.
Nej just det!
Dom kan ju inte...
 
Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0