Min älskling!


Jag beslutade mig för att åter igen ta fram min älskade filt.
Jag har missunnat den alldeles för mycket kärlek den sista tiden.




Jag visade mina sambos hur rolig den är och försökte verkligen locka till lek.


Men ingen brydde sig för fem öre.


Så jag attackerade matte som satt på golvet och tog kort.
Jag vet att hon hatar min filt, men jag hoppades att jag kunde få henne att jaga mig lite.
Som sagt, jag hoppades, men misslyckades.


Så jag roade mig själv med den.


Sen gav jag upp mina försök med matte och gav mig på husse istället.
Det lyckades och husse och jag hade lite dragkamp.
Husse orkade inte så länge, så nu har jag tråkigt igen...
Jag ska nog dra med matte eller husse ut en sväng, kanske man har turen att träffa på någon polare?

Tyvärr har jag inte så många polare i närheten, dom som bor här närmast är "små och ömtåliga" enligt sina ägare, och jag är alldeles för stor och stark för att få leka med dom.
Jag är snäll!
Jag är stor och då måste man vara snäll!

Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi skulle kunna ha dragkamp, om du vill - jag älskar också snuttetrasor...! Och även om jag är en "liten skit" (dvärgschnauzer) som matte brukar säga så är jag i alla fall ganska stark i käften och kan ge dig lite motstånd...

Och jag är inte rädd för den som är större - jag tycker du är läcker och skulle gärna leka med dig...

2012-04-23 @ 08:55:35
URL: http://agnes-ida.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0