120412


Jag sitter vackert på stranden!


Dessa änderna hoppade ner i vattnet när jag kom emot dom!
Trots att jag viftade på svansen och smög så stilla, så ville dom inte leka med mig.


Jag hittade en pinne att slakta.
Men matte avbröt slakten för hon förstår inte allvaret i att producera tandpetare.


Matte ropade att jag kissade på kopplet.
Det gjorde jag inte alls det, jag hade full koll!


Jag spanar efter konstigheter.
Inget allvarligt att rapportera.
Allt är lugna gatan som vanligt.



Det kommer att ske förbättring med uppdateringen nu.
Vi har hotat matte med att dregla ner alla skor som kommer innanför dörren, om hon inte bättrar sig på att ha med sig en kamera när vi är ute.

Slick på snoken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0