Framsätet is tha shit!


Jag fick sitta på finplatsen i onsdags när matte skulle lämna in bilen för en koll!


Jag höll koll på matte, så att hon inte körde för fort.


När bilen var klar åkte vi till Sölvesborg och gicken runda på stan.


Här vardet lite läskigt att gå.
Matte tyckte att jag var löjlig.
Hon har ingen aning om vad det kan vara för monster som lurar vid båtarna!


Hur det än är, så är monstrena säkert sugna på att sätta tänderna i en godbit som mig!


Jag har inte varit i den hamnen tidigare, så jag undersökte allt.


Sen gick vi upp för en trappa.


Och ner för en annan trappa.


När matte hämtade sin mat, la jag mig till rätta på min tron för att sova.
Men matte började dra och slita i mig för jag skulle ha på mig nån sele.
Om matte hade kört som normalt folk hade jag inte behövt den.

Jag kommer aldrig mer att sitta i bagaget!
En prinsessa ska inte slängas undan på det sättet egentligen.
Är det så, att någon annan tvåfoting ska åka med i bilen får dom helt enkelt anpassa sig och sitta i baksätet!
Inte mer än rätt!
Bilen är min!


Jag var inne och kollade läget på djuraffären inne i stan och manade på matte för att köpa leksaker till oss.
Det funkade fint.
Hon sa att det var en till oss var.


Men det var inget jag vill lyssna på, så jag tog alla tre pipissköldpaddorna.
Grabbarna tycker ändå inte om dom ju.

Kommentarer
Postat av: Anna

så söt cilla är !

2011-10-19 @ 15:24:20
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0