Plaskat i havet!


Jag hängde med matte ut en runda innan idag.
Hon har fått en ny kamera, som hon var tvungen att prova...
Vi gick ner till havet en runda, sen kollade vi på båtarna och alla änder.
En och en är dom inte så farliga, men när dom kommer i en flock på en miljard, är detdags för mig att dra!


Jag försökte med camouflage men matte hittade mig ändå.
Fast det kan ju mest ha berott på att jag hade kopplet på mig...
Änderna gav upp jakten på mig när vi lämnade båtarna.
Matte sa att dom inte alls ville äta hund utan dom trodde att vi kanske hade mat med oss till dom.
Skitsnack!
Det är väl klart att dom ville åt mig...


Jag blickar stolt ut över rockfestivals-området.
Jag har fortfarande inte fått nåt svar om min ansökan om vakthund/utskällare...
Jag kan även ställa upp som fyllehund...


Vi kollade in havet också, men vi såg inga fiskar.


Denna hittade vi däremot.
Presley lär väl inte bli så glad för det.
Men eftersom matte har lokalsinne och minne som en guldfisk behöver han inte oroa sig över att hon hittar tillbaka, för det kommer hon inte göra...


Sen gick vi på stranden igen.


Jag käkade lite sand.
Det där röda i nosen vet jag inte vad det är för nåt.
Men jag är oskadd.


Det syns kanske på munnen.
"Another one bites the dust" liksom.
Tången var sådär god.
Men jag fick inte äta den "under några omständigheter" för matte.

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0