Gått på stranden!


Jag och matte var nere på festivalområdet och gick innan.
Jag fick springa som en galning.




Diskriminering på högsta nivå alltså!


Ibland har nöden ingen lag tyvärr...


Vi gick ut på en brygga.
Matte sa till mig att jag var tvungen att ligga stilla...
Inte så roligt kanske, men bilden blev bra.
Eller ja, med mig som modell kan det knappast bli annat än bra.


Detta däremot, är en skylt jag tar på största allvar!
Jag tycker till och med om skylten!
Matte är därmed förbjuden att dra ner mig till vattnet...


Men vi hamnade på en annan havsstrand istället...


Jag gav mig själv en slick på snoken.


Jag höll hela tiden koll på havet, så det inte kom nån våg och blötte ner mig.
Men jag hade tur, det var i princip ingen blåst alls ikväll faktiskt.

Sen var det dags att gå hem.
Jag blev som vanligt anfallen av parasiterna.

Matte trampade i gräset och fick bajs på skon.
Hon blev inte glad kan jag tala om.
Någon hade missat att deras hund hade satt sig och gjort nr. 2 mitt på en stig...
Jag intalar mig själv att dom missade det iallafall.
För det är väl ingen inne i mitt lilla samhälle som struntar i att plocka upp på stigarna, eller?

Slick på snoken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0