Skitvit!


När vi kom till den lilla skogen, så försvann Presley!


Jag och Elvis satte av för att hitta honom.
Elvis hamnar ju ibland på efterkälken, och är inte alls smidig faktiskt, så han trillar mest fram i skogen.


Vi hittade honom till slut.
Det är ingen som vet vad han har gjort egentligen.


Sen så försvann matte från oss, och då var det jag som hittade henne bakom en stenhög.


Sen började grabbarna att käka vissna löv, så då var det dags att gå hem sa matte.
Orkar man inte röra sig så är det slut med det roliga.
Sen att jag hade orkat några timmar till hör inte hit tydligen.


Det är skit att vara vit alltså...

Nu blir det nog till att hoppa i badkaret om jag känner matte rätt.
Fast det gäller Presley också, för han är också skitig!

Slick på snoken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0