OVERall...


Matte kom hem med "present" innan...


Den var inte jättehemsk, men inte jätteohemsk heller.
Jag har inte bestämt mig ännu för vad jag tycker.


Den är för stor på alla håll och kanter.
Matte påstår att jag har konstig kropp, hon kallar mig oproportionelig!

Gud skapade mig av mycket kärlek, därför, la han till lite extra kärlek här och var!
Det borde väl matte veta om eftersom han har gjort så på henne också?


Benen på skiten var ju liksom bara dubbelt så långa som mina egna.
Men matte har faktiskt lovat att göra vad hon kan för att få den att passa någorlunda.

Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hm ni är så söta så fniss :-), förstår att ni inte kan röra er i denoch att det prasslar, förstår om Presly skrattar åt er för han behöver ingen har er matte sagt till mig. Jag tycker att eran matte också ska ha en sådan overall så får hon se hur det är, gissa om jag kommer att skratta åt henne om hon tar på sig en

kickan

2011-11-01 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0