Med polarna i Stilleryd!

Nu kan jag inte namnet på alla som var med, utan kommer i så fall kalla dom nåt annat!


Den här schäfern var rolig att titta på!
Han var jätteduktig och hade verkligen framåtanda!
!

Det här är Lucifer en labbe som jag har träffat i andra sammanhang också, nån annan kurs tror jag till och med att det var!


En riktigt härlig kelpie!
Matte tyckte jag skulle se på henne och lära mig för hon var tydligen såå duktig enligt matte.


En till schäfer. Även denna var framåt. Jag tror att det har med rasen att göra.


Riesenschnauzer, Leasad, som hade samma go som schäfrarna.


Sååå vacker så!


Matte och jag väntar på att få sätta igång i bussen!
Ja, alltså... Matte gömmer sig och jag hittar henne...


Jag hittade henne allt! Hon satt inte så svårt, men ändå!


Sen skulle vi göra samma sak i tåget.


Fast där sprang Anders och gömde sig


Detta ville jag göra, men matte hindrade mig.
Varför vet jag inte, tänk vilket trick det hade kunnat bli att visa husse.
Jag tror nog allt att jag hade klarat av att visa tricket på jeepen fastän den är så hög!


Kelpien igen!
Matte sa att jag hade endel att lära.
Men mig veteligen, kan inte grabbarna här hemma sånt här, så varför ska jag!?
"För att jag säger det!" Sa matte...


Pudeln Mitzi har precis spårat upp sin matte.
Jag fick inte spåra upp min matte, för hon orkade inte springa och gömma sig!


Kelpien igen! Dett tricket kan jag också redan...


Ingen populär sysselsättning!


Men matte satt med korven i andra änden av röret, så det var bara till att tassa dit.


Denna lilla trappan passade mig och matte alldeles förträffligt!


Den långa som syns i bakgrunden, var überläskig.
Som tur var, orkade matte inte gå upp för hela, utan vi vände halvvägs!


Jag råkade trampa emellan med ena baktassen i ett hål.
Mindre skönt.


I väntan på att få kmma in i "hotellet" en gång till fick jag låna en leksak att tugga på.


Som sista grej, gick jag, Zigge och mattarna en liten sväng.


Jag var väl inte alltför pigg i bilen på väg hem!

Jag hade superroligt, och matte också.
Synd bara att hon inte orkar allt som jag vill.
Hon kanske ska dra ner på sitt lördagsgodis...

Slick på snoken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0