Lite sent ute!


Matte och jag var ju och gick i torsdags, igen...


Alla stolpar måste undersökas.
Matte har ingen som helst förståelse för detta, och försöker bara dra iväg med mig hela tiden!




Helt plötsligt stannar en bil, och då kommer Kickan.
Henne har jag inte träffat på jättelänge.
Hon och matte stod och babblade hur länge som helst.
Till slut tröttnade jag på att sitta och vänta, och började tjata på matte att vi skulle fortsätta.
Kickan lovade att hon skulle komma hem och hälsa på någon dag.


Sen hamnade vi hemma hos Cindy.
Där skulle jag få vatten.
Men när Cindy tog fram vattenslangen, och skulle fylla skålen åt mig, tog jag det säkra före det osäkra och slängde mig upp i mattes knä. Man vet aldrig vart den där strålen kan riktas, när nån tvåbent med dålig humor håller i den!


Så mycket stolpar, och alldeles för kort koppel...


Sen fick vi skynda på lite för det mörknade ganska snabbt, och matte hade slarvat och hade ingen reflex.

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0