Dags för gympa!


Åt lite snö.
Matte tyckte inte det var okej.
Så jag räckte ut tungan åt henne.
Hon tror sig alltid veta vad som är bra för oss...


Man måste invänta dom andra ibland.
Oftast springer vi här som vi vill...
Men matte såg en gubbe på en annan väg innan, så vi fick snällt hålla oss till henne.
Eller ja, parasiterna fick göra det, och jag fick strosa.


När vi passerat gubben ville jag ha lite sälskap i friheten!


Det var åter igen dags för gymnastik.
Men jag börjar få grepp om det här nu!


Fast plan mark tycker jag bäst om.


Matt sa att jag skulle ta det lugnt på isen och tänka på min ålder.
Men hon då? Hon är då minsann ingen ungdom längre hon heller...


Här fick vi invänta matte.
Trots att det är hon som drar ut ed oss, är det hon som saknar det bästa flåset.


Hej hopp!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0