Snart stranddax.


Matte får nog ta fram loppschampot snart...


Plötsligt kom det en hund och gick förbi.
Elvis skällde och matte blev arg på honom... Moahaha!


Jag däremot, varken orkade eller ville skälla.


Sen kom Cilla och blev jobbig... IGEN!


Jag försökte ge henne på nöten, men den rackaren är snabb som en vessla.


Så jag tog ut det på Elvis istället.
Jag får för övrigt inte in hans huvud i min mun, trots att jag försökte.


Så jag la mig ner och rullade runt lite istället.

Kan undra när matte och jagska åka och bada egentligen.
Idag är det riktigt varmt och skönt.
Jag badar hellre i sjön än duschar.

Slick på snoken.

Ps. Jag har INTE loppor... Ds.

Kommentarer
Postat av: fia

Glöm inte simringen ;)

2011-06-28 @ 07:53:09
URL: http://www.fianathome.blogspot.com
Postat av: lovisa

godmorogn:D

2011-06-28 @ 08:35:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0