Blev en brunch idag!


Började dagen med en stadig frukost!
Eller ja, mer lunch, efetrsom vi sover så länge som vi gör.

Sen åkte matte och Elvis iväg, för dom skulle köpa en sele till honom.
Men han var för tjock, så inte ens storlek XL passade honom.
Skämt och sido, hålet där man ska köra igenom huvudet, var alldeles för litet.
Så det var inte baaara kroppsmässigft selarna var för små.


Så det hela slutade med att det var jag som fick en sele av matte.


Den ska tydligen vara jättebra att dra saker med?
Vadå liksom?
Vad ska JAG dra?


Sen kom husse hem, och då kom min boll fram.


Den är min, bara min!


Ingen annans!
Jag älskar min boll!


Om man tittar riktigt noga på bilden, ser man två blåa prickar, lite till vänster i bilden.
Det är mina ögon.
Bollen rullade in under sängen.

Matte morrade något om att jag skulle hålla reda på bollen.
Som om hon själv är så himla duktig på att veta vart hon har sina egna grejer!
Hon springer runt som en huvudlös höna efter saker och ting.
Sen ringer hon till husse och frågar om HAN vet vart HON har lagt SINA nycklar...

Matte, matte, matte...

Slick på snoken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0