Varmt i skogen!


Jag gick med matte.
Presley gick med husse.


Cilla gick med husses kompis!


Om det var detta vi gick för vet jag inte, men OM det var det, var det inte värt det!
Människorna verkade fascinerade av det och matte sa att det var härligt.
Härligt?
Man har gått över stock och sten, upp och ner, fram och tillbaka.
Det är inte lätt när man har för korta ben till en stor kropp kan jag tala om.
Jag däckade så fort vi kom hem.
Innan hörde jag matte och husse prata om att vi ska gå nån annanstans.
Jag ska helt enkelt försöka äta upp mattes karta, så jag får lite lugn och ro.

Vi mötte en massa scouter (sa matte att dom var), jag förstod inte vad dom sa, men matte, husse och Kompisen pratade med dom och en tjej verkade vara riktigt glad att se oss för hon kom fram och kelade med oss alla tre.
Dom var väl ett 30-tal och nästan alla hade likadan kläder på sig.
Copy-cats eller vad liksom...

Slick på snoken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0