Hygienmani!

Matte drog in mig på toaletten innan för jag skulle borsta tänderna.

"Fine, inte så farligt."
Tänkte jag.

Sen ropade hon igen.
Jag gick in på toaletten igen.

PANG!

Dörren slår igen bakom mig och matte hånflinar åt mig och skrattar att jag ska bada!

"Shiiit! Min sista stund är kommen!"
Var min första tanke!

Sen försökte jag få henne på andra tankar genom att be så mycket jag kunde med mina vackra ögon, bruna som bränt socker.

Men icke!
Hon var obeveklig!
Jag bad och bad och bad.

Till slut var tortyren slut och jag fick komma ur badkaret.
Som tack, skakade jag mig EXTRA mycket INNAN matte ens hade fått fatt i handduken!
Det kan hon gott ha!



Som salt i såren, ska jag dessutom till doktorn i morgon!
Detta evrkar inte vara mitt dygn alls.
Dessutom har det regnat hela dagen!

Slick på snoken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0