Go middag!

Ny dag nya möjligheter!
Jag skulle egentligen iväg och träffa kompisarna idag. Men tydligen så var det isgata till plugget, så det blev inget.
Det var inställt förra gången också, på grund av snön!
Så himla tråkigt!


I förrgår morse försökte jag liva upp Elvis lite grann, för att röja lite.
men han var inte alls på humör för det.


Så jag fick roa mig själv en stund!


Sen var det en katt (!) inne i min trädgård.
Snacka om att jag blev förbannad.
Den svassade runt därute, som om den ägde stället!?
Jag och Elvis morrade på den tills den stack!
Sen åtog jag mig uppdraget att hålla utkik, om den skulle komma tillbaka menar jag!


Sen var det nåt vajsing med TV:n, men husse och jag fixade det galant!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0