Älskade bollelibollen!


Jag låg och sov i godan ro, när matte frågar om det är någon som vill gå ut.
En förbaskat dum fråga tycker jag...


Det är lite tråkigt nu med snön, man känner inga dofter lika bra som annars!


Jag ansåg att matte minsann kunde ta fram bollen!


Hon fattade inte riktigt vad jag menade först!
Matte säger att våran boll är jätteäcklig, och hon ska tydligen köpa en ny till våren.
Varför? Den vi har funkar ju, tycker jag, hur bra som helst ju!
Jag vill iallafall inte ha nån annan... Just nu!


Men sen trillade poletten ner, och vi fick jaga bollen och varandra länge!


Hmm... Jag ser nog lite glad ut iallafall??


Att springa med bollen är bland det roligaste jag vet.
Synd på all snö bara!
Och synd för Cilla.
Och Elvis också.
Ingen av dom har direkt ben byggda för att förflytta sig i lite snabbare takt i djupsnö...

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0