Varit hos vetten då´rå...


Jag väntar glatt hos vetten.

Matte och en tjej kom fram till att jag redan hade fått min spruta för länge sen, men matte hade missat/glömt det när hon fick brevet förra veckan från min ordinarie vett. Jag fick sprutan förra året av en annan vett. Matte kom på sen att jag fick den för jag skulle på utställning då, men det blåstes nog bort ur sinnet på matte under höststormarna.

Iallafall...
Jag fick ta ett hudprov idag i mitt öra.
Jag har fått någon sorts åkomma, men jag vill inte tala om vad det handlar om, förrän vi vet med 100% säkerhet. Det är helt ofarligt, men kan bli jobbigt om det lämnas obehandlat...
Men jag och min vett kommer nog lösa det!


Efter att han hade skrapat på mitt öra, som för övrigt var mycket obehagligt, skulle han kolla på provet i ett mikroskop. Jag kollade efter honom, för jag ville följt med, men matte höll kvar mig i kopplet!

Dom är jättesnälla hos vetten!
Min vett talade om för mig att han tycker att jag är jättesöt!♥
Jag träffade tjejen som brukar passa mig och grabbarna när matte och husse är upptagna, hon är jättesnäll hon också!

Så nu har jag fått min första dos med penncillin. Mindre roligt måste jag ju få lov att erkänna, inte för att jag störs av det. Men det är en ren principsak i att tycka illa om penncillin!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0