Heeela familjen ute!


Här har vi då Elvis ehhmm... Rumpa!
Grabben springer inte, han skuttar fram med bakbenen.
Jag tror att det blir så för att hans ben är så korta.


Jag har försökt lära honom springa normalt, men han skiter i mina instruktioner helt och hållet.


Jag raceade med Cilla några gånger.


Idag följde husse med ut på promenaden.


Vi hittade en hel del dofter.
Cilla rullade sig i någonting, men matte sa att hon inte luktade, så hon slipper bada.
Tyvärr.


Sen kom Elvis lös också.


Vi raceade alla tre, och som ni ser, så vann jag på bortvägen.


Men Cilla innehar övernaturliga krafter, så hon vann på tillbakavägen!
Ingen annan hund jag vet, kan vända så snabbt som hon gör!
Icke normalt!


Sen var det dags för undersökningar igen!


Saker och ting går så mycket lugnare till när det bara är jag och Elvis.
Det är den där lilla vita faran som ställer till en massa ofog hela tiden!


Cilla dök ner i ett hål.
Matte varnade henne för badkaret hemma...


Matte och jag hittade en fågel.
Jag hade velat ta med den hem, men mattes min och tonval på rösten, fick mig till att avstå!


Jag, längst fram och husse med Cilla.


Elvis skulle som vanligt kolla ån.
Den är frusen nu, men det skiter han i.
Han ska alltid glo ner på den ändå.

I morgon förmiddag ska vi gå igen, fast utan husse, för han måste jobba.
Matte såg något intressant, som husse inte alls var speciellt intresserad av, en bra bit bortanför där vi gick, in i skogen. Så vi ska troligtvis undersöka saken närmre i morgon! Om mattes mod inte sviker, som vanligt.

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0