Husses påhitt minsann!


Japp, husse har kommit på en sak som han tycker att vi ska lära oss, och det är att hämta hans snus!
Han verkar inte ha en aning om hur illa ski*en luktar!
Trots att det ligger i en ask så luktar det igenom.
Hur skulle hundar annars hitta dumt knark inuti bildäck och i människors kroppar??


Jag var riktigt  skeptisk till det i början...

Men men, matte började på den träningen idag med oss.
Det går riktigt bra!
Jag tar den i munnen nu i allfall!
Får vi bara korv så går det mesta!


Buga kan jag också!
Det gör jag på denna bilden, även om det inte syns så bra...


Sen var det dags att ge Elvis sitt dagliga bett i örat...
Eller ja, ETT av hans dagliga bett...
Han är som en pipleksak, med den lilla avvikande detaljen att han inte piper när man biter honom.
Däremot kan han vråla åt en och hoppa på en.
Det är också en avvikelse från liknelsen med en pipleksak!
Han kanske inte är så lik en pipleksak ändå...


Efter träningen fick vi tuggben!
Det är ett tecken på att träningen är över.
Nu ska jag gå och lägga mig igen!
Man blir trött av att äta korv hela tiden...

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0