111220, Öbackarna!




Så fort matte gav oss handen och vassego, stack vi ifrån henne.


Men när vi märkte att hon fortfarande stod kvar på samma ställe, vände vi för att kolla till henne.
Allt var bra.








Elvis hittade en, enligt honom, fantastisk vattenpöl!


Jag gjorde ett hopp, rakt ner i vattnet.
Jag missbedömde avståndet en aning bort till gräset.


Elvis gjorde en Jesus, och susade fram rom en galning på ytan!


Presley visste inte vad han skulle ta sig till!




3... 2...


1... GO!
Matte tog tid på sig, för att ta kort, till slut tröttnade jag på spektaklet och stack!


Jag och Elvis käkade lite gräs.


Running in the forrest!


Detta är snåret som husse lurade in oss i förra veckan...
Det stacks överallt, på hela kroppen.


Elvis och jag tävlade.


Här springer jag, i godan ro.


Och så, pang, så kommer Presley och far på mig som fan själv alltså!
Fy f*n vad sur jag blev på honom.
Då blev HAN sur för att jag var sur.

Vi var duktigt smutsiga när vi kom hem.
Men eftersom det inte är så länge sen vi duschade, så borstade matte bara av oss leran när den hade torkat.
Tydligen så ska inte vi duscha för ofta.
Men jag tror inte matte vet det, för jag tycker hon duschar oss ganska ofta ändå...

Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: fia

God fortsättning på julen..säg till morsan att det bra att bada hundarna varje dag om man använder grön såpa. Det torkar inte ut hu(n)den utan rengör och återfettar. Man lär ut det på numera på hundutbildningen i Karlsborg :)

Billigt är det också och så luktar det herr Grumme i hela huset sen!

2011-12-25 @ 09:01:42
URL: http://www.fianathome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0