Jag rymde...


Matte blev ganska arg på mig innan.

Matte sa att hon träffade en jättestilig tvåårig schäfer så jag ville ju ta mig en titt.

Men det fick jag inte, så jag plöjde genom vårat staket och stack ut...
Det skulle jag nog inte ha gjort!
Matte kom efter mig som ett ånglok och var rasande.

Men jag kommer inte göra om det inom en snar framtid.
Jag har aldrig sett matte så arg, det har inte husse heller.
Det säger en hel del.

Hon är fortfarande arg...

Så jag ligger nog kvar i bian ett tag till...

Slick på snoken.

Kommentarer
Postat av: Linda och Bertil

Hej!

Första gången jag kikar in här så passar på att lämna ett litet tassavtryck ;) Superfin blogg med kul läsning och superfina bilder! Hit kommer jag igen ;)



Mvh

Linda och nakenhunden Bertil ;)

2011-08-13 @ 01:22:09
URL: http://bertilblogg.blogspot.com
Postat av: Kickan

men lilla vännen, du får inte rymma på det sätter, hur tog du dig igenom staket. Förstår att matte var superarg på dig. Jag har sett din matte arg men om hon nu är så arg skulle inte jag vilja heta Cilla. Din matte är rädd om dig, tänkt på det tjejen

Krama Kickan

2011-08-13 @ 02:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0