Sprungit lite!


Jag och matte gick ut en runda innan.
För tydligen gick det inte att ha mig i mublerade rum!


Varför gå, när man kan springa??


Matte står i vägen för mig, så jag måste tvärnita...


Jag hittade nåt som luktade helt underbart!


Jag ville inget hellre än att lukta som marken gjorde, just exakt där!


Ägorna runt Norje måste man ju kolla över lite då och då.


Jag var tvungen att göra av ed en hel del enerig!


Såg att matte satt i vägen för min frmafart så jag var tvungen att tvärgira.


Jag är så himla snyyygg!


Jag tror faktiskt att matte har med sig en liten plunta innanför västen, när vi är ute och går...
Och med denna bilden som bevis, får jag ta ett snack med husse...


Full fart! Och jag ÄLSKAR DET!

Slick på näsan!

Ps: Lukten jag hittade och rullade mig i, gjorde att jag åter igen var tvungen att duscha.
Visserligen bara en snabbis den här gången, men ack så tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

så fin! :)

2010-09-26 @ 16:45:01
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Ella

Hihihi vilka härliga bilder på gänget :) Cilla är ju hel skön när hon ligger på rygg :)

2010-09-26 @ 22:11:51
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0