Plugget igen!

Igår var man i skolan igen.
Det gick jättebra.
Vi tog allvarligt på kontaktövniongar, och tillslut lärde jag mig att jag får godis om jag ser matte i ögonen.
Sen fick jag gå på en liggande stege.
Jag trillade ner mellan hålen några gånger, men sen flöt det på.
Sen tränade vi lite på ignorering.
Alltså hundar skulle gå förbi, utan att man tittade på dom onödigt mycket.
Det klarade jag också.

Vi ska dit igen, nästa lördag.
Fast då ska vi vara ute i skogen och träna nosen.
Det ska bli kul!
Bra det inte blir som förra gången...
Men nu är jag ju lite tuffare än sist, så då får man väl kanske ta och kaxxa till sig och skydda matte??
Jag är en aning orolig för mattes lokalsinne alltså.
Hon vet inte vart vi ska, så hon ska träffa en annan "elev" nånstans, så vi kan köra ihop.
Kan undra om hon hittar dit där dom ska träffas...
Det ska bli intressant.


Slick på nosen!

Kommentarer
Postat av: Sigge Svamphund

Äntligen så hittade jag adressen till er igen!!!!

Ni tror väl att jag är världens oartigaste hund som inte svarar på kommenataer.

Men tiden har varit knapp och er adress tog det tid att hitta.

Men nu har jag varit här!!!

2010-09-29 @ 20:54:11
URL: http://svamphunden.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0