Vann ju pris igår!

Igår var det sista gången i plugget för min del.
Cilla går på en kurs hon också, och hon har några gånger kvar.
Det hela skulle avslutas med ett praktiskt prov som alla skulle genomföra!
Det gick väl sådär för min del.

Första stället, stod det en egoist och lekte som tusan med en boll, men totalvägrade dela med sig av den!
Sen skulle vi gå med ögonkontakt i slalom. Det gick ju kanon!
Sen satte matte mig och gick iväg. Det var roligt att sträcka ut lite, så jag tog ett mindre ärevarv efter att hon ropat på mig så att jag fick resa mig, jag märkte på henne att hon blev lite smått irriterad på mig där.
Sen kom vi fram till ett hinder som jag skulle hoppa över. Jag fattar inte!? Varför HOPPA över när man kan GÅ RUNT det?
Sen skulle jag ligga ner medans matte gick runt. Det ville jag absolut inte, det var ju för tusan iskallt på marken!
Men men, det var bara att bita ihop och tänka på solen.
Sen skulle vi möta en annan hund gick också ganska bra faktiskt, ville egentligen lekt lite, men men.
Mer än så var det inte.
Jag tyckte vi gjorde det jättesnabbt, men matte sa nåt om delad 4:e plats.
Det är inte kattpiss det minsann!


Jag (och matte) fick ett diplom för att vi har gått kursen!
Matt sa nåt om att husse skulle få jobbet att sätta upp det på väggen.
Det är minsann inte bara Cilla som kan få utmärkelser och priser!


Sen blev alla vinnare av pris på provet, för alla fick en himla massa godis med sig hem.
TYDLIGEN så måste man dela med sig här hemma, så vi fick varsitt godiskex.
Men jag har inte märkt av att Cilla har delat med sig något av sina priser hon vann i söndags?



Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Du och matte är duktiga. Förstår att du inte gilla att ligga på kalla marken och att matte blir lite smått irreterad det får hon faktiskt blir.

Nu är duktiga.

krama Kickan

2010-10-27 @ 21:02:33
Postat av: Anna

GRattis!

2010-11-03 @ 21:26:27
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0