Räddningstjänstens övningsområde!


Idag var jag taggad till tusen!
Eftersom matte var det, så blev jag också det!
Och vi hittade dit! En klasspolares husse mötte upp oss, så vi körde efter honom.


Här skulle vi gå in. Först var det en lång ganska brant trappa.
Den var ganska otäck, men det värsta var när vi kom längst upp, som tur var, skulle vi gå in genom dörren.
När vi kom in där, var det kolsvart!
Men jag känner nog faktiskt att jag kan erkänna, att jag har liiite svårt för höga höjder.
Inte så att jag vägrar, men det är otäckt helt enkelt.
Jag fick en köttebulle längst upp!
Det gjorde det hela en aning lättare faktiskt!


Här skulle jag leta upp matte.
Hon hade gömt sig ganska långt fram, och jag sprang förbi henne några gånger, men tillslut fann jag henne.
Hon gömde sig även i en tågvagn och i ett hus.
Huset var roligast!
Matte tyckte nog det också var ganska roligt, för hon fnittrade hysteriskt några gånger, så det var inte JÄTTESVÅRT att hitta henne där inne.
Vi skulle även gå genom endel rör, det var lite creepy men inget jag inte vågade.
Sen gick vi in i en lång tunnel, det ekade honstigt och golvet var otäckt att gå på faktiskt.
Men jag klarade biffen!


Här är då några av mina polare i klassen!


Jag och Chip kommer jättebra överens.
Vi har rymt tillsammans en gång, matte blev JÄTTEARG på mig då.
Men jag och Chip hade JÄTTEROLIGT!
Hans matte blev inte hälften så arg som min.




Lilla Chippen!


Fingal.


Jag glömmer alltid namnet på den här killen, men jag diggar hans matte, för hon tycker om mig och pratar alltid med mig. Det har även hänt att hon har gett mig något gott!


Solo.


Tojvo! Härlig kille det där!


En nykomling, har aldrig träffat honom innan.


Rambo. Hans husse hjälpte oss att hitta!


Lucifer!


Charlie! En trevlig grabb med massor av energi!

Matte sprang ju förresten och gömde sig i skogen också!
Det tog lite tid, men jag hittade henne tillslut!
Matte sa att jag var jätteduktig idag.
Hon sa att hon var JÄTTEstolt över mig!




Nu är jag hypertrött, och ska gå och lägga mig igen.
Det tar på krafterna att vara duktig!

Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan så kul att prova på räddning träna på deras område. Det är något jag skulle vilja göra med min Max.

2010-10-19 @ 15:53:08
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/
Postat av: Camilla påbyggnadskursen

Hej vilken fin blogg ni har.

Grattis till placeringen Blekingemästaren.

Vilka bra bilder du tagit när vi var på räddnings området.

Vi syns på tisdag avslutningen :)

//Camilla och Zigge



2010-10-25 @ 13:16:45
URL: http://zigges.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0