N > G.torp. kyrka > N! No. 3


Matte, jag och de andra två, var ute igår.
Vi gick myyycket längre än vad vi brukar i ett sträck, jag höll på att dö typ, hela tiden!


Gräset utanför tomten är mycket godare! Jag försöker alltid att äta så mycket som möjligt.
Matte brukar säga att jag kommer spy, men det har aldrig hänt.


Min otroligt söta rumpa, med min minimala svans, som kallas "stumpen".
Världens bästa stump!


Jga har börjat fundera på att lansera/tillverka antirynkkräm för hundar...
Jag hade behövt det i allfall...
Kanske kan ta av matte för enligt husse har hon det, eller så behöver hon det.
Behöver var det nog han sa...


Vet inte riktigt vad jag sysslar med här...


Att springa är ganska skönt, så länge man inte gör det för ofta eller för länge...


Här väntar jag på min beskärda del av fikat.
Mattes andra fikapaus, på typ 2½ timme...
Hon verkar satsa på att fylla ut huden istället för att använda rynkkräm...


Bilden är inte från igår, men det var ungefär så här jag låg resten av dagen!

I morgon ska jag och matte åka iväg på förmiddagen, för vi ska till plugget.
Matte sa nåt om tåg, bussar och hus, det låter riktigt spännande.
Sen lovade matte mig att jag skulle få en grillad korv...

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0