N > G-torp. kyrka > N! No.1


Här hittade jag faktiskt något ätbart! Matte sa loss, så jag svalde...


En slank hon hit...


...och en slank hon dit och en slank hon bla bla bla... Tralalalala!


Mooooooove! Skrek jag, men matte sket i det och stod kvar.
Jag sprang rakt in i Presley.
Mindre populärt.


Gräset här var mjukt och härligt!
Och gott!


Vi gick idag där vi aldrig har gått innan. Snacka om nya lukter alltså!


Snålmatte behöll alla kexen för sig själv... Nästan...


En fågelfan skrämde mig (oss), men när mitt hjärta återfått sin vanliga rytm, kollade jag läget.
Jag började ju faktiskt bli lite hungrig på vägen hem!






Behöver jag tala om att matte skickade in mig i duschen när vi kom hem?
Hon dillade nåt om att det var sista gången jag fick vara lös, men det vet både hon och jag att det var skitsnack...


Att vara svart och vit, gör det inte lätt att gömma sig!


Tjolahopp!
Det borde vara lag på att man ska springa 90% av en promenad.


Lägg speciellt märke till att jag är en bra bit ovanför marken och susar!
Visst är jag duktig?

Nu ska jag gå och lägga min en stund.
Efter mer än två timmar ute är man tröööött!
Saken är ju den, att vi hundar rör oss ju en MYCKET längre sträcka än matte!
Hon går ju bara rakt fram, vi springer ju i förväg, kallas tillbaka, springer höger, tillbaka, vänster, tillbaka.
Så vi har all rätt i världen att slumra till det lite nu!

Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0