N > G-torp. kyrka > N! No. 2


Det är alltid en evig väntan på de andra tre!
Dom kan helt enkelt inte hålla mitt tempo!


Dessutom måste man alltid se till, att alla hänger med som dom ska.
Ingen får ju bli lämnad på efterkälken!


Att ha frihet som denna, är fantastiskt.
Den ska dock inte missbrukas.
Det gäller att lyda matte tillden grad, där hon fortfarande håller i tålamodet.
Tappar hon det, kan det vara kört.


Alla lukter måste undersökas, överallt!


Och så är det den där väntan igen...


Försöker få de andra att skynda sig lite, för längre fram, luktade det helt underbart.
Matte ville bara gå förbi det, men vi med bra luktsinne, vet vad som försigick där för en stund sen.
Men vissa saker ska inte matte få reda på, hon blir så rädd då.
Och nervös. Nervös brukar hon bli, speciellt om det händer nåt, eller låter nåt.


Vi hörde ett väldigt mystiskt ljud faktiskt.
Men ingen av oss ville väl egentligen ha reda på vad det var.
Men jag tror att det var en fågel som flög upp, för vi skrämde den nog.
Och detta resulterade till att matte blev en aning nervös!


Min matte borde inte oroa sig, jag är ju med.
Jag skyddar henne!


Det oranga halsbandet jag har på mig, är som vanligt det med mitt namn och mattes och husses telefonnummer på! Väldigt viktigt att ha! Se till att era hussar och mattar köper likadana!


Jag hittade nåt att äta.
Vart hungrig som en varg!




Typ hela min kropp vart täckt av såna här kardborrar!
Matte tog bort några och Cilla tog bort resten!


Hemligeheten med att tigga från matte, är att undvika ögonkontakt, helt och hållet.
För då får man alltid nåt gott, speciellt när vi är ute så här som vi har varit idag!

Nu ska jag gå och vila igen.

Slick på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0