Uppvisning!

Idag ska jag och matte till skolan för att visa upp vad vi har lärt oss denna veckan!
Matte filmade ju i onsdags, hur duktig jag var och hon säger att jag måste visa samma sak för andra idag.
Som om det skulle vara svårt för mig då?
Jag lärde mig ju snabbt att jag får godis när jag hittar på grejer.

Matte har provat med brorsorna också.
Elvis ville absolut inte i början och gäspade och la sig ner hela tiden.
Presley satt mest och stirrade på matte och gnällde.

Men igår, kom Elvis fram till att han skulle sätta nosen på en papperslapp, och då fick han godis.
Men jag tror att det är så att matte tog den enkla vägen.
Alla vill väl titta på något som matte lägger på marken?
Alltså är det där fusk.

Presley lärde sig att daska till matte med tassen.
Det såg riktigt roligt ut, för ena gången när han skulle göra det, så höll han på att trilla.
Skadeglädje!

Matte tyckte det var roligt att se min frustration när jag inte visste vad jag skulle göra!
(Hur svårt är det att öppna käften då och säga det?)
Och det var ganska roligt att se hennes frustration över brorsorna också kan jag tala om!
Skrattar bäst som skrattar sist!

Slick på nosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0