Obehindrat hopp!


Vi var ute och gick i förmiddags.


Det är ett jäkla jobb att försöka gömma sig nu.
Mitt täcke är ju inte direkt naturfärgat, och jag står ut från den vita snön ganska rejält.
I höstas smälte jag in bland löv och halvdött gräs.


Snön är ganska rolig faktiskt.
Jag brukar gå och liksom skopa upp snö i munnen.
Matte säger att det kan vara farligt, men det tycker hon allt roligt som vi gör, är...
Man ska inte ta henne på för stort allvar säger Presley.




Dom gick ifrån mig, så jag var tvungen att öka tempot en aning.


Det är jag som håller koll på vattnet, så att det rinner som det ska.
Jag vill ju inte vakna upp på morgonen och behöva simma till köket för frukost.
Ingen annan heller för den delen!


Men jag tyckte att allt såg okej ut.
Och jag beslutade att vi kunde gå vidare.


När vi nästan var hemma, upptäcker vi ett hinder mitt över vägen!
Jag inspekterade det noga.
Till slut sa matte till mig att jag skulle skärpa mig!


Jag hoppades på att Cilla skulle hoppa först, men icke.


Efter noggrant övervägande, kom jag fram till att det var lågt nog, för att jag skulle kunna hoppa över.

Nu ska jag återvända till min säng, och gosa ner mig bland filtar och täcken!

Slick på snoken!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sådär gör Max också skopar snön. Det kan ju ligga nåt vasst under när dem håller på. Men kul tycker han det är iaf :) Sen får han för sig o släpa hela nosen i snön. Han skrapade upp en bit på nosen när han höll på o såg inte att det var asfalt under.

2010-11-26 @ 21:33:00
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Vilka underbara bilder på underbart fina hundar!! Hittade hit genom vovve, men var tvungen att lämna ett litet avtryck

Mvh Rebecka Florinda

2010-11-29 @ 13:51:02
URL: http://baraflorinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0