3 timmar med frisk luft!


En snabb drickapaus.






Sen hittade jag lite ätbart gräs. Det var riktigt gott!


Kolla bara! Rena himmelriket! Ät-så-mycket-man-orkar-tillfälle.
Men det fick jag inte för matte!


Så mitt i min matstund, ropade hon på mig!


Vi väntar på de slöa töserna!


Enda rätta sättet att springa: Sätt bakbenen framför frambenen och skjut ifrån!
Matte fick en lite dålig bild av det, men man kan se själva framsättandet av bakbenen iallafall!


Denna bilden visar också lite hur man ska springa på bästa sätt!


Matte lurade iväg oss. Men hon sjönk minsann också ner en bit i gyttjan!


Jag anser väl själv att jag inte direkt passar i stående öron alls!


Sen var det dags att skölja av tassarna, för vi närmade oss hemmet!

Näpp, nu har ni fått min uppdatering om dagen, so far.
De andra kommer väl med sin version senare.
Men min är då den enda korrekta!
Nu ska jag gå och lägga mig jämte Presley i buren och sova en stund!

Slick på snoken!

Kommentarer
Postat av: Ella & Puma

Kände just att jag nog uppskattar snön ändå när jag ser dina bilder på sötnosarna, är inte avis på erat väder alls även om kylan börjar komma nu & den tycker vi inte om! Iaf inte om Puma får bestämma, jäklar vad hon surar när Matten tvingar ut henne, hellre ligga under en varm filt hela vintern är henne motto :)



Kul att ni testat personspår med Cilla, är sugen på att prova, hur gjorde du? Mer än godis i varje steg första spåret? Hur går du vidare sen??

2010-11-13 @ 00:44:38
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0