Amstaff VS. Fransk Bulldog

Cilla har idag träffat den franska bulldogen Elvis. I början var Cilla mycket försiktig. Elvis spydde, och då skulle Cilla fram och smaka lite, men det fick hon inte! Hon ficken rejäl känga av Elvis och hon gav tillbaka med samma mynt. Men dom lekte ihop rätt så bra. Cilla sprang efter bollar, och Elvis tittade på henne precis som att:
"Du är ju dum i huvet! Vad är det för kul att springa efter nånting som någon annan kastar?"


C: "Hmm, mycket nya lukter här...!"
E: "Vad är du för en söt liten dam?"


C: "Ha ha! Vad du är liten!"
E: "Passa dig du din lilla skit!"


C: "Ha ha! Jag är högre än dig!"


C: "Du har den!"


C: "Hey! Vart ska du??"
E: "Bort från dig!"

 
Runt, runt, runt, runt, runt, runt och lite till runt!
Jag vet inte varför kvaliten är så dålig som den här. Jag ska försöka göra nåt åt det...

Kommentarer
Postat av: Nala

Kul att höra från er. Hoppas ni med har det trevligt i vårsolen, det lilla vi får än så länge. Hur går det med träningen? Blir det ngr. Kurser i år, tävlingar kanske? Sköt om er..

2010-03-22 @ 15:10:55
URL: http://www.hasslehoffs.com/gaia..htm
Postat av: anna

Söta dem är! Va duktig Cilla är, känner igen det där med att dem blir frustrerade innan poletten trillat ner :) Jag tycker med det är skönare att träna inomhus med valpar.

2010-03-22 @ 18:00:30
URL: http://annaochpepzi.blogg.se/
Postat av: Cissi

aaw vad söta de är tillsammans :)

2010-03-23 @ 13:41:27
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0