Ätit korv!




Jag och matte var ute och gick en runda innan idag. Det var så ruggigt ute. Det blåste jättemycket och småregnade. Dessutom verkar det som om sommaren är slut, för det var inte mer än tolv grader, därför fick jag ha täcke på mig, för matte är alltid så orolig att jag ska frysa. Men med täcket är det varmt och skönt.

Vi gick hemifrån för att gå och äta korv. Den var jättegod fastän jag bara fick en halv.
Det var en massa folk i kön, tydligen tycker fler än jag om korvarna, men jag fick inte hälsa på en enda, trots att jag viftade på svansen och satt så fint jämte matte.

Sen, när vi kom hem, hörde jag faktiskt matte säga till husse:
"Hon gick så himla bra, och är jätteduktig! Hon drog inte endaste gång i kopplet!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig Cilla börjar bli då!! Kanske börjar mogna nu efter första löp och allting :-) Tycker att många av syskonen äntligen börjar lugna ner sig lite, just i sitt valpiga beteende kring koppeldragande, människor osv..



Bara Bajjon kvar känns det som ibland visslar



Ps. Vill du messa ditt mobilnr till mig? Det verkar ha försvunnit när jag bytte telefon sist, för jag kan inte hitta det. Tänkte kolla hur era dagar ser ut framöver, då jag är barnledig och gärna kommer upp någon dag för lite hundlek och goda bakelser ;) Jag tar med mig alla i bilen då, så får vi se vilka som kan leka med vilka.. Cilla funkar väl med alla iaf, men pojkarna får vi väl kanske testa oss fram med dugliga kompisar? Bajjon var ju inte så poppis hos Elvis sist exempelvis... ;-) Hör av dig!

Kram

2010-07-26 @ 09:04:28
URL: http://www.benniwise.se
Postat av: Marie

Vilka härliga hundar du har, och fina namn, verkligen kul med alla 3 namnen som passar ihop, eftersom jag är ett riktigt Elvis fan så var så kul att läsa att 3 st vovvar heter så...Mvh.Marie

2010-07-31 @ 23:33:57
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0