Vad har hänt?


Kan undra vad Elvis har råkat ut för? Jo just det, han fick klorna klippta innan...


Och då klippte jag givetvis för långt på den första klon. Men det var inga problem. Jag fick klippa färdigt.
Sen slutade det blöda av sig självt, men sen skulle dom ut, och då gick det upp igen. Slutar det inte innan kvällen, får vi väl ta till lite potatismjöl.

Det "roliga" är, är att den tiden det tar för att klippa Elvis och Presley ihop, så lång tid tar det för att klippa EN-TVÅ KLOR på Cilla...
*klippklipp* *brottasbrottas sprattelsprattel sparkspark*
*klipp* *brottasbrottas sprattelsprattel sparkspark*
Och sen lite grymtningar i förhoppning på att slippa.

Men där är jag obeveklig! Även om jag klipper för långt, som idag på Elvis, så SKA jag klippa färdigt. Inte en chans att dom ska bli rädda för att klippa klorna.
Presley den stackarn, hans kolsvarta klor är ganska svår att klippa, så han har "vant sig" vid att jag ibland klipper för långt på honom. Då ger han ifrån sig världens längsta suck, och knorrar lite för att visa sitt enorma missnöje. Men han är inte rädd för det, trots allt. Skönt det. 50-kilo vovve, som inte vill göra en sak, och lilla jag ,som ska få hunden till att göra det... Ingen bra kombination... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0