Två skor till!


Cillas skor andra kom idag så nu kan hon skydda alla fyra små tassar!


Jag fick ju en symaskin förra helgen...
TÄNK PÅ att det är ÅRATAL sen som jag sydde nåt sånt här!
Sy upp gardiner osv., är inte speciellt svårt.
Jag VET att det är snett, och ojämna sömmar, men som sagt, jag har gjort det helt själv!
Det är vattentätt och dubbelfodrat, så det fyller den funktionen det är ämnat för!
JAG är faktiskt jättenöjd med resultatet!
JAG vet hur mycket tid jag faktiskt har lagt ner på detta!


"C" som i Ccccilla!


Och Cilla verkar inte tycka det är speciellt hemskt hon heller!

Kommentarer
Postat av: M

Super fint täcke! Är riktigt imponerad!

2011-01-02 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0