Torr i öronen!

Husse märkte idag att jag var torr i öronen.
Så förutom att jag, Presley och Cilla fick stå ut med tandborstning, så fick JAG utstå att bli smörjd i öronen med nån fet, kladdig salva. Tydligen smakar den riktigt gott, för Cilla har nog slickat bort 90% av den.
Så ikväll kommer väl matte och husse plåga mig med salvan igen...
Men det har inte kliat lika mycket idag i öronen som igår.
Matte ska ringa till doktorn nu i veckan.
Jippie... Eller inte... Fast det är klart, dom har faktiskt fruktansvärt gott godis där uppe...
Jag har nog lite hosta också, ont i tassarna, noskvalster, UVI... Öhhh... Valpsjuka har jag nog också...



Slick på snoken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0