Wiho!


Nu efter att jag har opererats, har jag fått några hääärliga piller alltså! Man känner knappt ingen smärta alls av dom och jag skulle gärna sprungit massor, om jag hade fått vill säga.
Matte och husse håller mig tillbaka och säger att bara för att jag inte känner att jag har ont, så har jag det egentligen. Som om dom skulle veta det? Men, dom vill väl bara mitt bästa kan jag tänka mig!


Här är mitt sår, man ser inte hela, men jag lovar, det är långt!
Matte säger att jag läker bra, hon kollar det så fort hon får chansen. Det vill säga, när hon "catches me off guard"!
Hon brukar badda mig med en handduk och lite ljummet vatten, det är ganska skönt faktiskt!

Jag hade gärna röjt med de andra två lunsarna idag, men jag fick inte.
Jag fick helt enkelt sitta inne, DET var tråkigt! Dom såg ut att ha sååå kul! Dom ska vara glada att dom inte hade MIN boll och lekte med, utan mig, då hade jag blivit förbannad!


Kolla på dom liksom!



Dom sover hur gott som helst, och ÄR trötta!


Jag ligger i soffan och har dubbelt så mycket energi som värsta speedade Duracellkaninen!

Men men. Nästa vecka säger matte att jag nog är redo för att leka korta stunder ute, fast själv.
Elvis och Presley springer ju omkull mig som ingenting, fast då brukar jag springa ikapp dom och bita dom...

Slick på nosen!

Kommentarer
Postat av: Ella

Jisses vad söt hon är Cilla, även dom andra oxå såklart.. men jag gillar hennes öron skarpt!



Skönt att det hela tiden går framåt, hur länge ska hon äta smärtstillande?

2010-08-15 @ 12:15:14
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Elin

Oj vilka stygn, men det ser fint ut! =)

Synd att Cilla måste ta det lugnt :) Men snart får hon busa med sina favoritkompisar igen =)

2010-08-15 @ 19:34:10
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Postat av: Ella

SV: Ok vad skönt.. Hoppas att hon inte har alltför ont utan tabletterna nu då :)



Haha, jo jag har testat ställa ut puma med storöronen, den enda som sagt nåt är en domare på en inoff som sa försiktigt att "hon har lite lösa öron", jajjemän svarade jag.. den enda off jag ställt henne på var hon inte alls med i leken & ville bara därifrån. Så jo öron är otroligt charmigt men tydligen inte på utställning ;)

2010-08-15 @ 21:37:02
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Frallan Elsas matte Petra

Oj vilken massa stygn! Hoppas hon kryar på sig snabbt!



Min fralla har också stora öron, med det är ju så charmigt!

2010-08-16 @ 21:50:24
URL: http://frallanelsa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0